kaczazupa kaczazupa
2855
BLOG

Las profesora Czachora?

kaczazupa kaczazupa Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 147

Po ostatniej, jeszce bardziej histerycznej notce BBudowniczego z bardzo dużym prawdopodobieństem  można móiwć, iż brał on udział w selekcji zdjęć dostarczonych dr Szuladzińskiemu oraz, jako "herbu Jurnava" dostarczył Biniendzie zdjęcie slotu. Osobiście nie dziwił bym się Szukadzińskiemu, gdyby, padłszy ofiarą takiej manipoulacji, wściekł się, bo potem zabrnął tak daleko, że trudno mu się wycofać.

Na pewno wiemy,  że BBudowniczy dostarczył prof. Cieszewskiemu "odkrycia geometrycznego", które znakomitego badacza balasek utwierdziło w przekonaniu o sokodajności sztachet. 

Jakie "zarośla"  były na początku wrakowiska, można sprawdzić, porównując długość cienia drzewa, po którym został półmetrowej średnicy pniak z długością cienia rzucanego przez prawy skraj zgrupowania drzew na początku przyszłego wrakowiska. Linie poprowadzone są tak, że pomagają równiez w szybkim dotarciu do odpowidniego miejsca na obu zdjęciach satelitarnych. Obserwujmy dalej upadek handlarza trefnym koksem smoleńskim. (dopisane 03.04).

Wypowiedź prof. Czachora dla ND o drzewach, w które przed upadkiem miał uderzyć samolot  spowodowała sporo kontrowersji. Sam autor potem ją osłabił.  Natomiast montaż zdjęć, który znalazł się w mojej poprzedniej notce spowodował histeryczną reakcję BBudowniczego.

(zdjęcie strażaków z galerii Manka)

Ja w dyskusji  o samym zdjęciu napisałem tyle "to jedno drzewo po prostu samo mi się wcisnęło w oczy. Nawet nie wiem, czy ktoś wcześniej nie zrobił gruntownej analizy wrakowiska i terenu tuż przed nim pod tym kątem .... W każdym razie uważam, żepomijanie takich, alternatywnych do wybuchów wyjaśnień, jest fundamentalnym błędem metodologicznym."

W związku z tym mam do swoich nielicznych czytelników nastepujące pytania:

1. Czy przeprowadziłem prawidłową identyfilkację?

2. Czy na podstawie porównania z postaciami strażaków, można twierdzić, że pień jest gruby?

3.Czy prównując grubość pinia z szerokością "grobli" na zdjęciu ze strażakimi, a natępnie tę szerokość "grobli" na zdjęcue lotniczym MAK możemy powiedzieć, że pień był gruby?

3a.Czy, skorzystawszy z większego zdjęcia,  porównując oznakowania na jednej taśmie ze strażakami, a na drugiej z pniem,  można twierdzić, że pień był gruby?(to sposób Manka)

4. Czy element o numerze "62" to element na Rys. 7 w Raporcie No 456 dr Grzegorza Szuladzińskiego?

5. Czy wskazany pień może być alternatywnym wyjaśnieniem takiego stanu tej części kadłuba?

Ja skłaniam się do udzielenia odpowiedzi "tak" na wszystkie pytania.

02.04.2014Uzupełniam o prawdopodobną lokalizację tego drzewa na zdjęciu Digital Globe z 2005 roku.

05.04,2014 BBudowniczemu zabredziło się, że to przecinakące się linie wyznaczają punkt, w którym znajduje się pieniek. Jaki byłby sens w ten sposób oznaczać punkt - czerwone linie wyznaczają rozopznawlne kontury, bo zdjęcia w oryginale są nieco w stosunku do siebie przesunięte. Żółta lnia poprowadzona na każdym zdjęciu z osobna przez punkt przecięcią czerwonych służy do zsynchronizownia zdjęć. Zademonstrowane przez BBudowniczego podejście świadczy, że był on godnym doradcą Cieszewskiego pomiędzy Konferencją Smoleńską a wystąpieniem tegoż przed ZP  z ugruntowanym porzekonaniem co do słuszności skonstruowanego przez siebie szablonu, dzieki któremu odnalazł sokodajne sztachety. Na lewym zdjeciu widać, że samolot wlatywał na wrakowisko przez lokalne zagęszczenie drzew i aż do końca wrakowiska jego fragmenty miały kontakt z drzewami.

Wyjasniam też, że sugerowanie jakichkolwiek moich związków z zespołem dr Laska jest insynuacją. Swój udział w I KS sfinansowałem ze środków własnych. Nie otrzymałem żadnych gratyfikacji za  współpracę z Zespołem Parlamantarnym, ani też zwrotu kosztów wyjazdów do Warszawy. Poza tym naruszono moje prawa autorskie majątkowe w filmie "Anatomia Upadku" oraz w raporcie ZP. O notorycznym naruszaniu praw autorskich osobistych już nie wspominam. W przeciwnieństwie do tchorzliwych insynuacji BBudowniczego, moje wyjasnienie jest podpisane, zaś ja osoby pisujące pod nickiem BBudowniczy znam wystarczająco długo, aby z dużym prawdopodobieństwem określić, kto którą kwestię napisał.

Michał Jaworski

kaczazupa
O mnie kaczazupa

Kiedyś Kaczazupa także doradzać doradcy doradcy doradcy doradcy Prezydenta Stanów Zjednoczonych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka