kaczazupa kaczazupa
2675
BLOG

The Unaswered Question 4

kaczazupa kaczazupa Rozmaitości Obserwuj notkę 45

Oto nieco przeze mnie uzupełniony fragment stenogramu IES .

W związku z tym fragmentem nasuwają mi się następujące pytania: 

1 . Czy zespoły, które przecież konsultowały swoje opinie z pilotami, mają swoje teorie, kiedy i dlaczego przestawiono WBE? 

2.  Czy wiążą z tym jakieś okoliczności?

3.  Czy przypisują temu faktowi jakieś skutki?

Uzasadnienie.

(Skreślone),

W obszarze zacieniowanym na beżowo padają wypowiedzi świadczące o zdziwieniu lub zaniepokojeniu.

Z kolei w obszarze zacieniowanym na seledynowo padają wypowiedzi, z których można  by wnioskować, iż wystąpiły jakieś niejasności związane z przeliczaniem wysokości. Od tego mniej więcej momentu wysokości odczytywane są z radiowysokościomierza.

Wydaje mi się, iż próba wyjaśnienia znaczenia wypowiedzi z tego fragmentu stenogramu oraz różnic pomiędzy odczytami IES  i KBWL  jest, póki co dobrym i stosunkowo łatwym sposobem na kontynuację dyskusji, którą w znakomity sposób rozpoczął Pan Grzegorz Januszko.

 ____________________________________

Dotychczas stenogramy nie były przedmiotem mojego zainteresowania. Jeżeli ktoś poprzednio o tym pisał, zapraszam do dyskusji i chętnie wymienię go w źródłach.

kaczazupa
O mnie kaczazupa

Kiedyś Kaczazupa także doradzać doradcy doradcy doradcy doradcy Prezydenta Stanów Zjednoczonych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości