kaczazupa kaczazupa
9908
BLOG

Kiedy dr Nowaczyk mówi "my"

kaczazupa kaczazupa Rozmaitości Obserwuj notkę 399

to nie mówi o mnie. Ekran z mojego niedoszłego referatu.

Nie użyto danych z "szarej strefy" ale  2 sekund nastęujących bezpośrednio po niej.

(Podobny widziałem  między innymi u Forda Prefecta.)

Dr. Nowaczyk bez mojej zgody, wcześniejszego poinformowania mnie, oraz poinformowania słuchaczy użył treści notki kaczazupa.salon24.pl/461516,ukryte-pol-sekundy (pierwsza informacja o tym    fikcje.salon24.pl/333807,synchronizacja-zapisow-czyli-profesjonalizm), co w znaczący sposób obniżyło sens mojego wystąpienia w dniu 05.02. Niestety użył bardziej w celu zapełnienia swojego czasu, niz przedstawienia rzeczywistego sensu  zabiegu wykonanego na zapisch parametrów lotu. Owe pół sekundy nie musi, ale może stanowić  jeden z kluczowych dowodów wyjaśniających przebieg katastrofy. Przedstawienie go  z błędem i bez zrozumienia ułatwia zamilczenie bądź niewłaściwą interpretację, o  ile byłyby takie intencje wśród osób znających zawartość tego zapisu.

kaczazupa
O mnie kaczazupa

Kiedyś Kaczazupa także doradzać doradcy doradcy doradcy doradcy Prezydenta Stanów Zjednoczonych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości